Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av G - 6 oktober 2008 22:13

Den här är gammal men såå bra!

Av G - 6 oktober 2008 22:02

Här är fina blommorna jag fick när jag kom hem idag!! :-)

Av G - 6 oktober 2008 19:52

Blommor och choklad!!! Vilken annorlunda måndag! :-D


Allt var bra med 4-beningen också. En fästing, men inga sår. Skönt!

Fattar inte varför han får så mycket fästingar just i år?! Brukar ju aldrig ha problem med sådana?? Red en kort sväng och han kändes finemang! Kul!!


Var mycket knott ikväll - hoppas vintern kommer snart!

Av G - 6 oktober 2008 12:32

Åh, vilket härligt höstväder idag!!

Tog en rejäl lunchpromenad idag i det vackra vädret.

Solen skiner från en klarblå himmel och det är alldeles lagom varmt!

Den officiella ursäkten var att jag skulle posta ett brev, men promenaden blev visst längre än så. Ja, ja...slut på lunchrasten nu!

Back to work :-)

Av G - 6 oktober 2008 10:18

...eller inte! Varför går helgerna så fort!?

Nu är i alla fall stommen till altanen klar och det enda som återstår för i år är att skruva dit trallgolvet. Sen tar vi paus till våren.

Igår gick jag inte ens utanför dörren. Usch vilket väder det var!

Tänkte lite på min stackars häst som gick ute i regnrusket med eksemtäcke och huva. Brr, vad kallt det måste bli! Om inte vinterpälsen fixade all väta?! Ibland är de ju dyngsura men ändå torra längst in närmast huden :-)

Ska ut och byta täcke idag. Antar att det gamla är lerigt och fint. ;-)

Presentation

Omröstning

Vilken är din favoritdryck?
 "Kaffe"
 "Te"
 "Vatten"
 "Juice"
 "Coca-cola"
 "Fanta"
 "Sprite"
 "Saft"
 "Choklad"
 "Mjölk"
 "Cider"
 "Vin"
 "Lättöl"
 "Starköl"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards