Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av G - 9 oktober 2008 10:56

Idag måste jag gå ifrån på arbetstid för att få ett intyg från en myndighet. De kan inte skicka det utan det ska hämtas personligen. Detta intyg ska sedan lämnas till samma myndighet!!!?!? Det är ju logiskt, ehh?? Snacka om att de gör saker på ett ineffektivt sätt!

Av G - 9 oktober 2008 08:37

Åh, vad vi saknar vårt internet :-)

Helt otroligt vad mycket man använder datorn till numera!

Både sambon och jag var på väg till datorn för att kolla upp saker igår. Flera gånger dessutom ;-)

Hoppas, hoppas att vi får tillbaka telefonen till ikväll!!

Av G - 9 oktober 2008 08:17

VEM har sagt att föl är söta?? Inte de två monstren jag skulle få in igår i alla fall *morr*Ena fölet ska nämligen ha mjölkersättning. Hagen är JÄTTESTOR. Jag hämtade deras mamma (ena fölet är adopterat eftersom mamman dog i en olycka för en månad sen) LÄNGST BORT I HAGEN, men fölungarna de ville inte följa med. Vände och gick tillbaka med stoet så att de verkligen skulle se henne och kanske hänga med. Näerå. De små monstren stannade så gärna med övriga flocken. Gick iväg en bit med stoet och hon gnäggade åt dem att komma. De gnäggade (säkert något störigt ;-) ) tillbaka, men kom inte. Gick en liten liten bit till. Väntade. Till slut ledsnade jag och meddelade ägaren att hon fick  fixa det själv. Jag gillar INTE föl just nu! *Mutter mutter*Tacka vet jag min häst! Snäll och väluppfostrad ;-)

Presentation

Omröstning

Vilken är din favoritdryck?
 "Kaffe"
 "Te"
 "Vatten"
 "Juice"
 "Coca-cola"
 "Fanta"
 "Sprite"
 "Saft"
 "Choklad"
 "Mjölk"
 "Cider"
 "Vin"
 "Lättöl"
 "Starköl"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards